door Iris Venema | Categorie: Fruit, Slider

Zoals je misschien weet eet ik voor lunch geen brood, alleen in de weekenden. Maar wat eet ik dan wel? Nou bijvoorbeeld dit heerlijke recept. De ei-wrap is erg voedzaam en bovendien door de zalm en avocado erg gezond!

Natuurlijk maak ik dit niet altijd, maar zo af en toe. Ik probeer 1/2 keer in de week vette vis te eten omdat het heel gezond is vanwege de omega-3 vetzuren. Dit is dan een makkelijke en lekkere manier om dat voldoende binnen te krijgen.

DSC_0787

Wat heb je allemaal nodig voor een ei-wrap?

  • Twee of drie eieren
  • Een halve avocado
  • Hummus
  • Verse zalm
  • Bieslook
  • Peper en een beetje zout

DSC_0767

Hoe maak je een ei-wrap?

1. Klop de eieren in een kom. Snijd de bieslook in kleine stukjes en mix die erdoor.

2. Bak de omelet in de pan, hij wordt niet omgedraaid. Hij is klaar als de bovenkant net droog is.

DSC_0769

3. Smeer de omelet is met een laagje hummus, en leg de zalm er overheen en daarna de avocado. 

DSC_0778

4. Nu kun je nog wat peper en zout erover heen strooien, en klaar is je heerlijke ei-wrap.  

DSC_0787

Ik zeg eet smakelijk!

Hoe lijkt jou deze heerlijke voedzame ei-wrap?

3 Reactie’s op “Gezonde ei-wrap”

Plaats een reactie

CommentLuv badge