door Iris Venema | Categorie: Fruit, Slider

Zondag is het eerste paasdag, veel gezinnen gaan dan samen heerlijk lunchen. Vandaag laat ik je een voorbeeld zien hoe je een gezonde lunch zou kunnen organiseren. Geloof me, alle recepten zijn stuk voor stuk héérlijk!

Alle recepten heb ik al eerder op de blog voorbij laten komen, bij elk gerecht heb ik een klikbare link staan naar het recept;handig! Hopelijk krijg je zo wat inspiratie wat je allemaal kan maken voor Pasen!

DSC_0804

Gezonde notenbroodjes 

DSC_0806

Deze notenbroodjes zijn heerlijk knapperig en koolhydraat arm, ze zijn lekker om zonder beleg te eten maar ook met hütten käse of bijv. de tonijn en eiersalade.

Gezonde tonijn- en eiersalade

DSC_0807

Bij een paaslunch kan een lekkere tonijn of eiersalade natuurlijk niet missen. Voor deze salades is geen mayonaise gebruikt!

Zalm ei-wrap 

DSC_0787

Deze voedzame ei-wrap is ook heerlijk. Je kunt ze in pizza stukken snijden zodat iedereen een lekker stuk krijgt.

Gezonde koolhydraatarme paasstol 

DSC_0827

Jaaa, een paasstol! Die kan natuurlijk niet ontbreken tijdens een paaslunch. Deze is echt heerlijk door de cranberry spijs, en volledig gezond!

Perenmuffins 

DSC_0810

In deze schattige muffins zit peer met pecannoten en kaneel, wat een heerlijke combinatie!

Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze heerlijke gezonde paasgerechten vinden, let me know!

Fijne Pasen!

Plaats een reactie

CommentLuv badge